söndag 24 mars 2013

Dressyrträning och Björklingemys

Jonte åkte tidigt imorse ända till Arvika (10 timmars bussresa sammanlagt) för att spela sista innebandymatchen med Hagunda. Jag tog med mig Astrid och min ridmundering och åkte till Sandbro där jag hade Chili förut för att träna dressyr för Susanne Pettersson på Mille. Det gick riktigt bra men finns mycket att jobba vidare på. Han har ett väldigt härligt steg den här hästen! Kul att träffa lite gamla bekanta också! Efter ett svettigt ridpass så följde vi med mamma och pappa hem som varit med som barnvakt medans jag red. Där hemma bjöds det på god söndagsmiddag, tack så mycket!

Pappa Jonte dyker inte upp förrän inatt när vi ligger och sover men däremot är han ledig med oss imorgon, det ser vi fram emot!

Bus hemma hos mormor och morfar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar