torsdag 28 mars 2013

Påskmys

Min mage har strejkat några dagar så gårdagen tillbringade jag mestadels på soffan... Idag fick jag rycka upp mig och göra lite påskfint här hemma ( ta upp påskriset med fjädrar från förra året och ställa fram några prydnadshönor.) Mitt på dagen så kom mina föräldrar och hälsade på och skämde bort oss med en massa fina påskpresenter. Tack snälla! Vi fikade och hade det mysigt.

Kl 16 hade jag klipptid på stan så jag och Jonte tog en promenad med Astrid ner och dom stannade och fikade med familjen Hedlund medans jag blev vårfin i håret!

Till middag gjorde vi tacopizza här hemma och efter nattning av dottern så är det vila för mig som gäller.

Spännande med paket




Åh! Hink och spadar till våren! Kul!!



Mamma hade köpt mössa, body och byxor till Astrid, så fint!



Av oss så fick hon ett eget litet påskägg med lite russin i!




Bus med mormor och morfar




GLAD PÅSK!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar