söndag 10 mars 2013

Fullspäckad lördag!

Full fart var det igår! För mig började lördagen med att sitta till häst redan kl 8.30 då jag var med och tränade på Mille för en hopptränare som Sofia tränat mycket för i Ärentuna ridhus. Det blev ett hårt och svettigt ridpass, men så kul det var! Börjar mer och mer att hitta knapparna på den hästen nu och det är väldigt roligt att hålla ridningen igång även om han som sagt är helt olik Chili.

Kom hem och slängde av mig svettiga ridkläder och tog en dusch och fixade till mig. När Astrid hade vaknat och ätit lunch så gick hela familjen över till Anna och Henrik för att fira Loke som fyllde ett år, hurra, hurra!! Där blev det lunch och massa gofika! Nästa gång är det vi som ska ha ett års kalas, vart tar tiden vägen?

På kvällen var Jonte på grabbkväll ( hans tur att gå ut och härja den här helgen) så Linnea kom över hit och gjorde mig sällskap till finalen av melodifestivalen. Vi hade dukat upp en massa gott snacks och hade tjejmys! Så trevligt! Rätt låt vann, heja Robin och You!

Idag blir det en lugn dag- med bakfull sambo/pappa...

Grattis Loke 1 år!!


















Uppdukat för mellofinal!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar