onsdag 19 december 2012

Bebismys

Har hunnit med mycket roligt idag. Imorse kom min vän Emma och hälsade på ( det är bara vi småbarnsföräldrar som hälsar på varandra kl 10 på mornarna!) Vi fikade glögg och lussebullar och pratade och skrattade en massa som vanligt, mysigt! Efter lunch åkte jag och Astrid buss ner till Väderkvarnsgatan för att hälsa på Cicci och hennes lille Elvin som föddes för 3 veckor sen. Åh vilken liten goding! Blev en massa bebisgos och lite mera fika såklart! Det är inte alltför ofta man håller i små nyfödda bebisar och tänk att det är så speciellt varje gång! De luktar ju så gott också! Har min dotter varit så liten?? Har även hunnit med en sväng till stallet och tagit hand om Chili på kvällen och när jag kom hem igen så hade jag en sovande dotter och världens bästa sambo som diskat och dukat fram fika, varm choklad och bullar. Han kan han!!

Morgonbesök av bästa Emma









Jag myser med lille Elvin


















2 kommentarer:

  1. Michaela19/12/12

    Åh, jag säger som dig! Har min dotter varit sådär liten :D så fort det går alltså!! Jag måste nog ta tillbaka det där jag sagt och skaffa nr 2 tätt ;) ..fast nej, är rättnöjd när jag tänker efter! :)

    Hoppas allt är bra med er! Vi saknar er :)
    Kram Michaela & Tuvalie

    SvaraRadera
  2. Ja det är mysigt med små bebisar men roligt med våra stora bebisar också :) hur mår ni? Blir ni hemma i jul? Får ta och ses något snart! Kram

    SvaraRadera