söndag 30 december 2012

Tjejkväll!!!

Igår var det som sagt min tur att gå ut och lufta mig! Som jag längtat!! Hade en helt galet rolig kväll tillsammans med fina tjejer ( Linnea,Linn,Sandra och Madde) Vi drack diverse drycker hemma hos Linn först där det också blev en massa roliga historier och en del bus innan vi begav oss till Flustret för dans natten lång! Det finns inget roligare än att gå ut med " bara" tjejer och vilka samtalsämnen man kommer in på! Gårdagen är oförglömlig, längesen jag släppte loss och hade så kul!! Tack alla inblandade! Kom hem med trasig tröja ( som fastnade i kjolen som jag senare slet av dragkedjan på...) samt segt soffläge idag, men det var det värt! Tur att jag har 800 kr i presentkort på Gina och kan köpa nya kläder!!!

Mamma Ida är redo för party!


Min fina vän Linnea och jag


Busiga tjejer!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar