fredag 21 december 2012

Vila...

Mysigt att vakna upp tillsammans imorse, ingen pappa som behövde smyga upp och åka iväg till jobbet! Däremot mindre mysigt att jag har mensvärken from hell och känner mig allmänt off... Hade helt glömt bort att man kände sig såhär :( Vi avverkade iallafall vår tvätttid i tvättstugan på förmiddagen och nu har Jonte tagit med sig Astrid ner på stan för att handla julklappar och själv ska jag försöka vila, om jag vet hur man gör... Det är så tomt och tyst när varken dotter eller sambo är hemma, något jag inte alls är van vid! Ska iallafall masa mig in i duschen nu innan jag återgår till soffläge! Är inte alls avundsjuk på alla som är ute och stresshandlar idag, det är inget för mig, mina julklappar är inslagna och klara :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar