fredag 28 december 2012

Lyxmanikyr och lite shopping

Jag har varit nere på stan och fått naglarna fina idag! Hade 50% på Sagokristallen så jag har varit där och unnat mig en lyxmanikyr idag, inte varje dag man gör sånt precis, vardagslyx! Därefter blev jag upphämtad av sambo och dotter och så åkte vi iväg till Bolandcity för att gå på systemet och handla lite annat. Jonte är på grabbkväll så jag och Astrid tog en liten snabbtripp till Gränby c där vi mötte upp Jannika och tvillingarna. Köpte en nyårsklänning till Astrid som faktiskt var på rea! Nu har jag precis nattat henne och tänker inta soffläge! Imorgon är det min tur att få gå på galej :)

Astrids nyårsoutfit fixad :)


Tidigare idag åt damen ett lass med pasta och köttfärsås på burk! Det gick tydligen hem!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar