lördag 22 december 2012

Dan före dan före dan

Dagen blev fullspäckad fast vi först inte hade någonting alls planerat. Jonte har match och lagfest så honom ser vi inte röken av förrän någon gång imorgonbitti skulle jag tro... Jag och Astrid fick roligt besök av Linnea på dagen. Hon fick agera första tornbyggare som Astrid förståss tyckte att det var jätteroligt att välta omkull! Vi fikade och pratade/ lekte bort några timmar! När Linnea hade åkt så gjorde vi oss iordning och åkte till Vänge där Christopher, Jenny och lilla Lovisa väntade! Roligt att träffas när man inte ses så ofta! Ser fram emot en rolig jul tillsammans med dom! Fick middag där innan vi begav oss hem igen. Astrid har precis somnat och själv har jag lagt mig tillrätta i soffan. Är förståss tråkigt att vara själv hemma, men just nu njuter jag bara av lugnet!

Gulliga Linnea hade med sig hemmagjort julgodis och en bok till Astrid!





Spännande!





Första tornbyggaren!!





Roligt att rasa tornet!!





Jenny och Lovisa!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar