torsdag 20 december 2012

Gränbykaos och familjestoj!

Kl är 21 och äntligen har jag lagt mig raklång, helt slut i soffan efter en fullspäckad men rolig dag. Min mens kom tillbaka idag ( efter 1,5 år) känns sådär.... Bortsett från att det bara är att bita ihop och gilla läget så startade vi dagen med att äta lunch med Jannike och Theo på Gränby centrum i förmiddags. Fråga mig inte varför vi valde att träffas där idag 4 dagar innan julafton. Det var minst sagt KAOS där uppe och att hitta en vettig parkering var bara att glömma... Det var jätteroligt att träffa Jannike och Theo som vi inte träffat på evigheter men vi kunde kanske valt ett annat ställe! Pustade ut en stund när vi kom hem innan det var dags att åka vidare till Vänge. Där väntade Jontes syster Lisa med hennes nya kille och Viktor med sin Sabina som kommit från Stockholm. Det var fullt hus och stim och stoj som vanligt när syskonen Hedlund är igång! Det bjöds på julgodis och fika så nu är jag nästan illamående... Jonte jobbade sista dagen för i år idag och ska nu vara julledig tillsammans med oss ända till 7/1, LYCKA!!!!!

Lunch på Gränby









Fika och flum hos Hedlunds!













Köpte fina kylskåpsmagneter med tänkvärda texter på Miqmaq






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar