onsdag 26 december 2012

Uteritt i snön och mellandagsrea!

Vår stora tjej blir 8 månader idag! Nu önskar jag faktiskt att någon kunde stoppa tiden lite...




På förmiddagen åkte jag iväg till stallet och gav mig ut i snön på en härlig ridtur på Chili. Härligt tyckte vi båda två! Hade sällskap med mamma och pappa dit så det blev lite familjemys i stallet också. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och svidade om för att ta mig ner på stan där jag mötte upp Jonte, Astrid och Viktor. Jag unnade mig en parfym på rean och sen gick vi och åt nachostallrik på Tacobaren allihopa, mysigt! Nu är det lek och stoj med vårat busfrö här hemma som gäller och kl 20 ska jag se på Bonde söker fru återblickar! Vi hörs!

Det är inte ofta jag köper parfym men när det är röda prislappar så får man passa på! 50% på den här!


Min julklapp vanthållarna till handskarna var uppskattad och kom till användning av Jonte :)



1 kommentar:

  1. Michaela och Tuvalie26/12/12

    Grattis på 8månadersdagen Astrid :) känns som att det var igår både du och Tuvalie föddes! Och ändå är ni så självklara..som att ni alltid funnits <3
    kramar från oss

    SvaraRadera