fredag 25 februari 2011

BIO!

Sådär nu har jag också sett Änglagård på bio, Tredje gången gillt!! Jag och söta Josefin från jobbet gjorde sällskap ikväll, väldigt mysigt och filmen var såklart en fröjd att se, så härlig! Sen att jag dödade mig själv med popcorn så att jag mår illa är en annan sak! Och inte visste jag att det var Helena Bergströms rikiga dotter som spelade hennes dotter Alice i filmen! Passade på att uträtta lite ärenden när jag ändå var på stan och insåg att jag inte varit på stan på evigheter, inte ens tagit en fika, SKÄRPNING på mig! Skulle gå in på Stockhome och kika men fick till min stora förvåning se att affären inte ens fanns kvar... börjar känna mig gammal... ska fredagsmysa lite i soffan med Jonte nu innan jag däckar i säng, har en ganska så händelserik helg framför mig!

1 kommentar:

  1. hahaha...som jag då när jag skulle gå in på G-star!

    SvaraRadera