fredag 18 februari 2011

Stallet+fredagsmys

Magsjukan härjar på jobbet så idag hade vi endast 5 barn på min avdelning,mysdag eller vad!!! Jag hoppas bara att jag håller mig frisk! Jag slutade kl 1 och svängde förbi Nelins påvägen hem och köpte lite gott till kvällen! Tog en powernap på soffan tillsammans med Jonte en timme innan jag hämtade upp mamma i Björklinge och åkte ut till stallet. Red igenom Chili i ridhuset och det kändes inte alls så dumt idag :) Det var däremot alldeles för många minusgrader, kan det inte bli mildare snart?? Veckans fredagsmiddag bestod av: Grillad kyckling, Kinamix, Rhode island dressing, baguette och vindruvor! Det åt jag och Jonte i soffan med tända ljus och tittade på "Kådisbellan", mysfredag! Nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar