onsdag 2 februari 2011

Trevlig Onsdag!

Jag har varit grymt täppt i näsan hela dagen och mått lite halvkasst. Jobbade till kl 15 idag och påvägen hem från jobbet så ringer brorsan och vill fika så jag hämtar upp honom och så åker vi till Gränby centrum, för då kan ju jag köpa nässpray på apoteket där :) Det blev en trevlig fikastund på Fågelsången och därefter lämnar jag av Emil på stan och åker vidare hem för att invänta Linnea som har varit här och ätit middag tillsammans med mig! Jonte är ju i Borlänge på kurs och kommer inte hem förrän sent inatt så då får man underhålla sig med annat! Var ju tvungen att träffa Linnea och babbla av mig innan hon åker till Kenya nästa vecka och blir borta i 2 veckor :( Blev en supermysig och lite otippad kväll trots nästäppa! Nu får tv:n underhålla mig tills det är dags att gå och sova!

                  Underbara Linnea kan jag prata om allt med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar