tisdag 22 februari 2011

Lyckat ridpass och lasagne!

Jag hade en sådär lagom lång dag på jobbet idag, tog en härligt skön powernap på soffan när jag kom hem och var pigg och utvilad att åka till stallet sen! Fick pappa med mig som sällskap idag som mockar och donar medans jag fixar med Chili,har jag sagt att jag har världens bästa och mest hjälpsamma föräldrar? Chili var superfin att rida idag, red ett pass på c:a 35 min med graman och allt kändes kanon! Svängde förbi Nelins påvägen hem och till middag blev det Lasagne, mumsigt! Funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll. Imorgon är det disco på förskolan som gäller, jihaa!

              Jag kan varmt rekommendera familjen Dafgårds lasagne
                       om man inte har tid att göra en egen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar