lördag 19 februari 2011

Kyla....

Kylan verkar aldrig vilja ge med sig... är hyffsat less på snö och kyla nu, den här vintern har verkligen varit lååång... Det var -18 imorse så dagens dressyrträning för Lena Lilja blev inställd och framflyttad till nästa lördag istället. Jag åkte iväg till stallet mitt på dagen när temperaturen stigit lite iallafall, solen sken men familjen Aronsson byltade på sig alla klädesplagg vi lyckades hitta för att klara ett par timmar ute i stallet. Jag körde lite markarbete-hoppning när det ändå stod hinder framme och Chili kändes jättefin, sådär härligt rund i galoppen som jag vill, känns som att vi är på gång nu! Men jag ligger lite lågt med tävlingar tills det blivit varmare ute, har inte så bråttom i år känner jag utan trimmar på tills jag känner mig sugen! Känns som en bra plan! Skrittade ut i solen efter dagens ridpass, härligt! Efter dagens kalla stallvistelse blev det pizza hemma hos mamma och pappa, me like :) Har tagit ett varmt bad och kvällen ska jag spendera för mig själv i soffan med en skål popcorn och melodifestivalen. Jonte är på 25års-fest utklädd till basketspelare, tur att jag slipper se :)

                    Det skulle inte vara så dumt att åka utomlands
                        en vecka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar