söndag 20 februari 2011

Seg söndag....

Har haft den segaste söndagen på länge... vaknade och kände mig lite halvkrasslig, bestämde att ta en hemmamysdag med Jonte, så jag har lullat runt hemma i mjukisar hela dagen och knappt dragit en kam genom håret! Skönt att ta det lugnt ibland och bara vara men man blir nästan segare av att bara vara hemma! Vi tog oss iallafall ner till Statoil mitt på dagen och hyrde en film, "Den fördömde" med Rolf Lassgård och den var riktigt bra faktiskt, sådär psykologisk och spännande så att man måste tänka en massa! Nu har Jonte och Viktor gått på innebandy och här sitter jag fortfarande i mysdressen och segar! Vilken dag! Ikväll blir det iallafall tacos och Solsidan.

                   Solsidan kl.20 -söndagens höjdpunkt!

2 kommentarer:

  1. jaha, gör han det med? det har hänt två ggr nu att täckena har gått sönder, men grejen är ju att mina täcken också har gått sönder..svansskyddet har lossnat på två av mina täcken, och halsen åkte av på en dag....men tydligen är det ju bara trolles fel. blir så less. nu tycker hon att jag ska sätta på en munkorg...men det känns så hemskt...usch.. vet inte vad jag ska göra.

    SvaraRadera
  2. Anonym21/2/11

    hm, kan du ta bort min kommentar förresten? :) kram Elin

    SvaraRadera