lördag 26 februari 2011

Myspläd och doftljus!

Det har varit nåt skumt med elementen här uppe "på vinden" nu när det är plusgarder ute så inatt sov jag med både filtar och duntäcke på mig, jag som är så fryssen... Åkte raka vägen till Chilli idag på förmiddagen och köpte en ny mysig pläd som det var rea på, plockade även på mig lite doftljus och dekoration till hemmet. Har varit i stallet på eftermiddagen och var ladad inför ett dressyrpass i dressyrsadeln eftersom Chili har känts så fin i veckan, formen kändes bra idag men det var något väldigt läskigt i ena hörnet av ridhuset som Chili fånade sig för hela ridpasset så det gick väl sådär. Det är ju så med hästar! Bästa pappa har varit till Enköping och handlat foder idag och efter stallet bjöd han på kebab, love you :) Nu ska jag göra mig iordning för ikväll ska jag och Jonte på inflyttningsfest hos Linn och Erik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar