söndag 13 februari 2011

Fullt upp!

Gränby centrum, tvättat, hamburgefredag, uteritt i solen, lördagsmiddag med älskling, oconnors med finingar, kollat hästtävling, varit på ÖB, stallet, Solsidan. Vad mycket roligt jag har haft för mig i helgen och vips så är det redan söndagkväll... Jag har precis druckit en kopp varm choklad och tittat på Solsidan för mig själv (Jonte är på match) Jag var som sagt till Lurbo på morgonen och kollade på hästtävling, frös som ett as när jag kom hem så jag var tvungen att tina upp i ett varmt bad. Därefter åkte jag med Emma till ÖB, kalla oss luffare men där hittar man allt möjligt välbehövligt! Jag plockade på mig sköljmedel, badrumsprodukter, disktrasor m.m, vuxenpoäng :) Efter vår lilla shoppingrunda så åkte jag vidare till stallet. Red lite bommar i ridhuset med Chili, 3 st på medellinjen som jag växlade att rida 4 och 3 galoppspång emellan. Efter en rolig helg är det dags att ladda batterierna inför en ny fullspäckad arbetsvecka. Nu blir det dusch och Wallander.

              Fina Chili fick 2 till stallbandage av mamma idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar