fredag 31 december 2010

4-årsdag och Nyårsafton!

                       Jag och Jonte har varit tillsammans i 4 år
                   idag. Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
                                 GRATTIS TILL OSS!



Jason Mraz-Im yours får mig att tänka tillbaka på tiden när jag och Jonte började träffas för 4 år sen, vilka minnen! Idag är det nyårsafton och jag har börjat dagen på bästa sätt ute i stallet! Jag och Ninna tog en nyårsritt ut i det härliga vädret, sol, vindstilla och 6-minusgrader, underbart! Min jakt på tomtebloss fortsätter då det är slutsålt överallt..... Jag ska ta mig en powernap på soffan nu så att man orkar med kvällens bravader. Vi är ju hembjudna till Robban&Jannika i Svartbäcken ikväll, kommer nog bi superkul! Ska hänga fram nyårsoutfiten, ta en rejäl dusch- och spabehandling och måla naglarna svarta, sen är jag redo att fira in det nya året! GOTT NYTT ÅR PÅ ER OCH DRICK MED MÅTTA IKVÄLL! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar