fredag 31 december 2010

Året som gått

Det bästa med 2010 var nog att Chili äntligen blev frisk från sin allergi i början av året och att jag äntligen efter en tung och deppig höst kunde sätta igång och träna och tävla på riktigt igen! Jag har även lyckats skaffa mig ett fast jobb där jag började i November och stormtrivs! Trivs väldigt bra med tillvaron och livet just nu och hoppas att 2011 blir ett minst lika bra år.


I Mars var jag på en sjukt rolig kryssning
tillsammans med brorsan och andra vänner!

I April köpte jag mig en alldeles egen
bil! Min fina Volvo S40!

I Maj var jag och Chili på första tävlingen
för säsongen i Tierp.

Familjen Aronsson var på meeting i Mariefred
i slutet på juni som tidigare år!

Jag fyllde år och hade en rolig
födelsedagsfest hemma!

Det blev ett midsommarfirande i Risby
som jag sent kommer glömma!

Vi flyttade Chili till familjen
Höglund i Viksta efter midsommar!


Jag och Jonte var på underbar semester
i Rhodos i Juli.

Chili fortsatte att gå bra hela säsongen
och vi började få till fina rundor i 120!
Högbo i augusti tog vi två placeringar!


Det blev höst och mamma fyllde 50!
Hela familjen åkte på semester till
Puerto Rico i Oktober.

Vintern ägnar jag åt mysiga ridturer
i snön och umgänge tillsammans med Jonte och
mina fina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar