söndag 19 december 2010

Snö, snö, snö......

Nu är det andra gången den här veckan som det är snöoväder, SUCK, jag blir så less... Kan man gå i ide fram till julafton eller nåt?? Jag tänker iallafall inte ge mig ut och köra i det här vädret (i sträng order från min gulliga pappa att jag ska hålla mig hemma..) Han är ute i Viksta och snickrar sarg till ridhuset så han har lovat att ta hand om Chili idag. Själv så ska jag ägna söndagen åt julstädning av lägenheten! Jonte ska iväg och jobba några timmar så då tänkte jag passa på att röja runt och göra fint här hemma! Ska väl slå in det sista julklapparna också medans jag är själv hemma! Senare i eftermiddag blir det middag i Vänge hos Jontes föräldrar, mysigt!

   Chili pulsar väl runt ute i hagen nu
                   miss you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar