lördag 18 december 2010

Shopping+filmmys

Nu är jag helt färdig med mina julklappar! Nöjd! Så idag kunde jag unna mig själv en hel del istället, kul :)  B.l.a så var det 40% på kjolar och partyplagg inne på Bikbok i Kista galleri så jag fyndade en jättesöt kjol som jag ska ha i jul. Sen blev det två toppar, en med lite volang och en i spets, läskigt inne med spetsar nu! Vi mättade magarna med supergoda burgare på en Texas restaurang och fortsatte därefter shoppingen ett tag till tills samtliga hade tröttnat på att gå i affärer! Har bränt stålar två helger i rad nu, men är det jul så är det! Vi var hemma i Uppsala igen runt 21.30 och då hyrde jag och Jonte en film som vi precis har tittat klart på, måste nog hålla mig tätt intill Jonte när jag ska sova inatt så att jag inte drömmer att jag blir uppäten av vargar... hjäääälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar