måndag 27 december 2010

Fin i håret!

Jag hade kort dag på jobbet idag, skönt eftersom jag var extremt sliten igår och gick och la mig redan 20.30... Har varit hos Elinore på Hairdesign och gjort röda fina effekter i håret+ fräschat upp med en toning, blev supersnyggt! Väl färdig där så tog jag och mamma en sväng på stan där det fortfarande var hysteriskt på mellandagsrean... Vi åt varsin hamburgetallrik på Rosa pantern när vi var klara och tog en promenad hem till mig för att hämta bilen och åka vidare till Björklinge och därefter stallet. Blev lite senare än vanligt idag. Chili var det iallafall en fröjd att rida ikväll! Han var mjuk och kändes väldigt rund och fin. Red lösgörande på stora och små volter samt serpentiner. Roligt att han känns så fin :) Imorgon har jag iallafall lite sovmorgon, ska bli skönt! Börjar inte förrän kl 10! Lovely!
                                       Snyggt va??!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar