söndag 26 december 2010

Juluppdatering!


                        JULAFTON I BJÖRKLINGE







Kl är 17 och jag börjar äntligen bli en människa igen! Annandagen är väl en dag man helst hoppar över. Jag har varit bakfull som ett as hela dagen... Vi hade ju en trevlig tillställning tillsammans här hemma igår. Vi spelade spel, drack och hade kul. Samtliga tog sig senare ner på stan för att dansa av sig julmaten lite men då köerna på saluhallen var enorma och inträdet för dyrt så tyckte vi att det var mer värt att gå vidare till Oconnors där vi faktiskt hade jättekul allihopa. Kvällen blev väldigt lyckad och slutade med hamburgare på Burger King innan det var dags att jaga taxi för att ta sig hem i snöstormen. Jag har haft Emma på soffan inatt och vi var hemma halv 5 imorse och såg därför ut som två mähän när vi kom upp i förmiddags. Käkade frukost ihop och styrde upp oss själva så gott vi kunde för att åka ner på mellandagsrean vilket nog är det första och sista jag gör bakis igen! Vi mötte även upp Emil på stan för att bakisäta tillsammans, blev en väldigt soft dag faktiskt. Jag ska nu inta soffläge och försöka inse att det faktiskt är dags att jobba imorgon.... Ska lyxa lite med Päronhalvor och after eigth i ugn och titta på sammandraget från Globen Horse show kl 18, mys! Tack för igår mina bästa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar