tisdag 21 december 2010

Kall men mysig stallkväll

Det har varit en kall vistelse ute i stallet ikväll men jag joggade Chili c:a 20 minuter i ridhuset så att han skulle få röra sig och han kändes mjuk och fin. Det är ju viktigt att ändå röra på hästarna när det är såhär kallt ute för att förebygga kolik b.l.a. Jag hade mamma med mig som sällskap och vi hjälptes åt att putsa sadel m.m efter ridningen vilket verkligen behövdes. Måste bli så där duktig på att hålla efter mina grejer igen... Nu är jag inne i värmen och ska äta lite mat och ta en varm varm dusch! Imorgon på planeringen ska vi till Fullerö och ha julklappsbyte med jobbet, mysigt :) 

    Chili gör verkligen livet värt att leva! Det spelar ingen
      roll om det är 18 minusgrader, jag längtar ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar