måndag 20 december 2010

Våra vänners liv

Jag har ju suttit bänkad i soffan kl. 21 de senaste måndagarna för att se Våra vänners liv som verkligen har förgyllt starten på hela min vecka och idag var det sista avsnittet :( SNYFT...  Vad ska jag nu ägna måndagskvällarna åt? Inte nog med det så har ju ALLA serier jag följt på tv nu tagit slut. Man kanske ska börja sticka eller nåt? Hur som helst så har min vecka börjat bra och det känns så mycket lättare att gå upp på mornarna när man har julafton att se fram emot- 4 dagar kvar! Jag har varit i stallet med pappsen på kvällen. Blev ett lösgörande pass med graman i ridhuset där jag jobbade med lite övergångar och galopperade i lätt sits för att få Chili rund över ryggen. Han kändes fin idag! Nu ska jag tillsammans med alla gamla kärringar fortsätta klaga över hur dåligt snöröjningen sköts i stan- särskilt på Hällbygatan, SKÄRPNING!

                        Kommer sakna min favoritserie....
                 


1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med om Våra Vänners liv. Nu behöver man ett nytt beroende...

    SvaraRadera