onsdag 22 december 2010

Extrem kyla....

Nu har väl ändå kylan slagit rekord. Idag har det varit runt 25minus grader här, känns verkligen inte okej.... Jag har för visso hållt mig inne hela dagen men någon måtta på kylan får det väl ändå vara. Håller tummarna att det är mildare väder påväg. Idag har vi varit till Fullerö med jobbet på eftermiddagen och kikat på fina saker, bytt julklappar och fikat, väldigt mysigt och trevligt! Jag fick fint glöggte och mörk choklad, mums! Efter trevlig fikastund med kollegorna så begav jag mig till Gränby centrum och systembolaget för att trängas bland folk, och det var visst fler än jag som tänkte vara ute i god tid och köpa drickbart inför helgen.... Nästa projekt var att komma ihåg vart man hade parkerat bilfan, gick runt där som ett fån i kylan med min systemkasse och letade, till slut fick jag syn på min gröna volvo! Nu är jag äntligen hemma i värmen och ska titta på Bonde söker Fru och mysa ikväll! Imorgon ska jag jobba några timmar på dagen innan jag får 3 dagars jullov :) Kommer bli en väldigt smärtfri och lat arbetsdag imorgon så det får gå! Bara 2 dagar kvar till julafton nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar