lördag 25 december 2010

God fortsättning!

Hoppas att ni har haft en lika bra julafton som jag med fina julklappar och mat och gott i massor :) Jag invigde mitt nya underställ och "rånarluva" redan i förmiddags när jag, mamma och pappa åkte till stallet, underbart skönt! Jag och Matilda var ute på en härlig galopptur och hästarna busade och var glada, jättekul! Efter stallet blev det julmat i Björklinge igen för det smakar ju nästan som bäst dagen efter! Jag och Emil har gnabbats och haft kul men nu övergår julfirandet i fest! Den stora juldagsfesten som jag var bjuden på ikväll blev inställd p.g.a sjukdom så då styr vi lite skoj några stycken här hemma istället så nu ska jag svida om och invänta kvällens gäster! Skål och God fortsättning på er lovers! Uppdatering och bilder kommer imorgon, Håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar