lördag 1 januari 2011

Nyår 2010/11

Vilket galet lyckat nyårsfirande jag har haft, i år igen! Sällskapet var underbart, maten var jättegod och kvällens underhållning kunde inte bli bättre! Vi åt och drack, hade introtävling, kollade på fyrverkerier i snöyran, sjöng singstar, buggade och grädden på moset var när killarna bjöd oss tjejer på en sprudlande show som avslutning på kvällen, Ballongdansen! Vi tjejer skrattade i soffan så att tårarna rann och nästa år är det vår tur att bjuda på oss själva! Vi festade långt in på morgontimmarna innan vi begav oss till fots hem till Luthagen. Linnea anlände ju till festen vid 12slaget och var med resten av kvällen/natten så hon fick en säker sovplats i våran soffa men det hela slutade med att vi sov 4 st i dubbelsängen och en på soffan! Så jag har legat ihopklämd som ett frimärke inatt, inte att rekommendera! Vi somnade runt 6 imorse så hela dagen har gått åt till att ha bakishäng här hemma, riktigt mysigt! Vi träffades på Stabby Pizzeria vid 2 hela nyårsgänget och käkade tillsammans och nu har alla dragit hem till sig. Jag ska ta en dusch och försöka bli människa igen. Tack gud för att det bara är lördag! Jag är så sjukt nöjd med mitt nyårsfirande:

                     Välkomstdrink! Festen kan börja!

                                              Jannika och jag!
                                 
                                  Till bords!
                                 
                                 Min bordsgranne Erik och jag!

                                 Till dessert: Marängsvish!
                                
                                Nyårskyssen!

                                Skåååååål!

                                Lite singstar efter tolvslaget!
                               
                                Ballongdansen kan börja...
                               
                                Det börjar bli naket nu grabbar....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar