torsdag 6 januari 2011

Trettondagen och snö,snö,snö....

Jag började dagen med lite sovmorgon, skönt att vara ledig och kunna sova tills man vaknar! Sen tog jag faktiskt bussen ut till Björklinge för att det stormade och snöade så, inge vidare att köra bil då :( Pappa mötte upp mig i Björklinge och så åkte vi till stallet, man såg knappt vägen där ute på landet,läskigt... Jag var ridsugen eftersom jag inte ridit på 2 dagar! Det blev ett markarbetspass på Chili i ridhuset och han kändes mycket piggare efter att ha blivit av med lite päls! Tack gud att vi har ridhus sånna här dagar! Nu räcker det med snö... Nu är jag hemma igen, har tagit en dusch och gått runt med en varm vetekudde om axlarna. Jag och Jonte funderar på att hyra en film och mysa ner oss i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar