söndag 16 januari 2011

Gårdagens festligheter

Det blev en lyckad kväll på Levertinsgatan där Sandrorna och Sanna hade födelsedags/inflyttningsfest igår, och det roliga var att halva min gamla BFklass var där så det var jättekul att träffa dom och snacka gamla minnen :) Kvällen slutade med att jag hängde med till saluhallen fast jag egentligen inte hade planerat det från början, men Jonte ringde och skulle komma ner på stan med Kalle och Peppe så då gick vi dit allihop, och jag hade faktiskt kul! Idag har vi en degardag hemma, ute är det regn och +grader, pappa är i stallet och bygger ridhussarg så han tar hand om Chili som får vilodag idag.

               BF-Reunion! Från vänster: Marika, Lucy, Johanna,
               Sanna, jag, Linnea, Sofia.

                                          
                                          Peppe och Jonte på Hyllan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar