måndag 17 januari 2011

Vilken dag..

Jösses vilken start på veckan jag har haft.... Det fattades en massa personal på jobbet så det blev en stressig dag- Fullt ös medvetslös som jag brukar säga. Hem och byta om och åka iväg till stallet. Idag blev det en timmes dressyrpass i dressyrsadel och i traven var Chili riktigt fin och gjorde öppnor, slutor och skänkelvikningar galant. Det är galoppen som fortfarande behöver stärkas, men vi jobbar på! Lite pannkakor med sylt och vispgrädde satt fint när man kom hem och var trött. Nu ska jag ta en dusch och bättra på nagelacket. Efter lite sömn så är jag nog en normal människa imorgon igen... Jag är föresten grymt besviken att det är Handbollsem istället för Familjen Annorlunda på tv...

1 kommentar:

  1. ja det tycker jag. men man måste vara snabb i svängarna, tror han har kurs i vår/sommar, så vi får hålla utkik! ska du vara med på marias nästa kurs i februari?

    SvaraRadera