fredag 21 januari 2011

Lyckat ridpass och Lets Dance!

Jag har haft en riktig mysfredag! Jobbade till kl 13 och efter jobbet så tog jag en promenad (med stegräknaren på) ner på stan för att möta upp Jonte och ta en fika, händer inte alltför ofta :) Lyckades stöta på både brorsan och Matilda inne på Storken! Unnade mig kladdkaka och varm choklad medans Jonte drack cappuchino. Kvällen har jag tillbringat i stallet och hemma hos mamma och pappa eftersom Jonte varit borta på match. Chili var döfin att rida idag, riktigt avspänd och härlig takt hittade jag, underbar känsla! Sen blev det Lets Dance och kex&ost hemma hos mamma och pappa så jag har haft en bra och lagom ansträngande fredagkväll! Nu ska jag pyssla om Jonte som är lite halvsjuk...
                            
              Min duktiga innebandykille som gått och blivit sjuk...
                                            <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar