fredag 28 januari 2011

Klippt håret :)

                              

Jag har varit hos Elinore på Hairdesign och klippt håret på kvällen, blir lika snyggt som alltid, men nu var det sista klippningen hos henne på ett tag då hon ska vara mammaledig, snyft... Jag får nog ta och göra ett hembesök sen! När jag var klar hos frissan så stack jag upp på Ginatricot en snabbis och köpte ett par leggings som jag letat efter, svarta med skinn på sidorna, me like! Sen hämtade Jonte upp mig på stan och vi åkte till systemet i Stenhagen och handlade lite inför morgondagens fest här hemma. Nu har vi precis mättat magarna med tacos och jag dissar Lets dance ikväll och går och lägger mig tidigt. Vi ska ha städdag på jobbet kl 8-12 imorgon, lockande en lördag va? Sen blir det stallet efter det så att jag hinner hem och fixa inför kvällen, fullspäckat lördagsschema alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar