tisdag 25 januari 2011

Ridning+storhandling

Det har varit två fullspäckade dagar på veckan hitills men det är väl så mitt liv ser ut- ingen rast, ingen ro, bara att köra på! Däremot så mår inte mina axlar så bra av för mycket stress så jag ska be min kära sambo om lite massage ikväll innan jag går och lägger mig! Idag jobbade jag till 15.30 och därefter åkte jag till Björklinge och plockade upp mamma och fortsatte sen till stallet. Red ett markarbetspass (med trav- och galoppbommar) där jag la in lite skänkelvikningar och öppnor i arbetet. Chili kändes riktigt fin idag. Efter stallet åkte jag och Jonte direkt till Willys och storhandlade och påvägen hem blev det ett stopp i Mcdonalds drive in då jag inte ätit någon middag... Nu ska jag bege mig i säng för att orka med ännu en lång och stressig onsdag som väntar.

                       Ett paket Mums-mums för 10 kr på Willys,
                   Som hittat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar