torsdag 20 januari 2011

Myseftermiddag i stallet!

Gud så skönt det var att sluta kl 13 idag! Det behövde jag verkligen! Jag åkte hem och bytte om till ridkläder för att brumma iväg igen och hämta upp Elin. Vi hade bestämt att samåka till stallet idag, väldigt trevligt med ridsällskap. Det blev en härligt avslappnande skritt tur ut och Chili kändes väldigt avspänd, kanske börjar det ge effekt med relax me. Lämnade av Elin igen när vi var färdiga med dagens stallsysslor och så svängde jag förbi affären och plockade på mig diverse godsaker... Farligt att vara godissugen påvägen hem... Lösviktsgodis och rulltårta ska jag mumsa på ikväll när Jonte åker på träning och jag blir själv :) Vi har börjat med stegräknare på jobbet och all personal är med i en tävling som håller på till 28/2, 10.000 steg ska man gå varje dag, så det gäller att inte ligga på latsidan! Man blir ganska sporrad faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar