söndag 9 januari 2011

Tö.....

Vilket äventyr jag var med om i förmiddags! Jag körde ut till stallet vid 12tiden och det hade ju regnat dagen innan så ute var det tö och vägen från Björklinge fram till Viksta var GLASHAL så jag var livrädd och vågade inte köra fortare än 30km/h ifall att man skulle glida av vägen.... Väl framme hos Höglunds så kör jag fast vid deras lilla backe upp till gården, SUCK! Det var bara att backa hela vägen ner och försöka ta ny sats och på tredje försöket kom jag upp med nöd oh näppe. Efter det lilla äventyret så blev det iallafall en härlig skrittrunda tillsammans med Elin och Wille! Jag körde över Skyttorp på hemvägen för att slippa fler oönskade incidenter... Nu på eftermiddagen har jag varit nere på stan och ätit gott med Linnea på Storken. Vi pratade gamla minnen och glömde totalt bort tiden! Helgen har alltså bjudit på mycket roligt men imorgon börjar allvaret igen. Vi har planeringsdag på jobbet hela dagen och sen börjar vårterminen på riktigt.... Svinalängorna som vi såg på bio igår var bra men sorglig. Jag har iallafall bestämt att när jag får barn, och om det blir en flicka, så ska hon heta Noomi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar