måndag 31 januari 2011

Ridning och Familjen Annorlunda

Det har varit en riktigt bra start på veckan faktiskt, måndagar brukar annars vara minst sagt kaotiska på jobbet men idag var det riktigt lugnt :) Jag åkte till stallet efter jobbet vid 16tiden (mellanlandade hemma hos mamma och pappa för att bläddra igenom ridsport) Därefter åkte jag och Pappa till Viksta för att utföra dagens stallsysslor. Jag red ett lösgörande arbete i ridhuset där jag tränade övergångar och byten, Chili var riktigt fin! Pappa ägnade sig åt mockning och att laga ett punkterat däck på trailern, vad skulle jag göra utan honom? När jag kom hem så blev det korv och makaroner följt av Kärleksmums och en Kexchoklad i soffan till "Familjen Annorlunda", gillar måndagar :) Nu-en varm dusch!
                     
                Klockrena Familjen Norrström från Märsta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar