tisdag 11 januari 2011

Vardag

Mitt vardagsliv är i full gång igen och jag känner mig minst sagt stressad! På jobbet är det fullt ös medvetslös nu när alla kommit tillbaka efter julledigheten och det är mycket som ska hända de kommande månaderna. Men jag ska försöka att inte stressa upp mig i förväg- det tjänar ingenting till. Jag plockade bort julsakerna när jag kom hem från jobbet idag och ställde fram vanliga fönsterlampor. Sen åkte jag till stallet där jag har tillbringat kvällen med ridning och fix tillsammans med pappa. Red lite markarbete idag med hjälp av travbommar och Chili blir bara finare och finare för varje dag jag rider, känns kul! Imorgon är det en mördarlång dag på jobbet eftersom vi har planering och det är jag som öppnar... Så jag ska hoppa in i duschen och försöka komma i säng i tid. Det är mycket nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar