lördag 8 januari 2011

Beställt på nätet!

Idag har jag beställt kläder på nätet för första gången! Fick tips av en bekant om en jättebra ridsportbutik på nätet, http://www.ryttarstugan.se/ där det finns jättemycket snyggt till både ryttare och häst! Gå in och kika! Jag har beställt en Kingsland tröja som faktiskt var på rea och ett par Kingslandstrumpor. Spännande att se när paketet kommer om några dagar! Idag har jag varit i stallet nästan hela förmiddagen. Hovslagaren kom vid 1tiden och när det var klart så skrittade jag ut en sväng först och hoppade lite småhinder med graman i ridhuset efteråt. När jag kom hem igen drog jag fram dammsugaren direkt och gjorde fint här hemma. Nu har vi precis ätit tacos Jonte och jag och ska göra oss iordning för att gå på bio ikväll, Svinalängorna ska vi se kl.20.45, myyys!             Det här har jag beställt idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar