onsdag 12 januari 2011

Kort träningsrapport!

Jag har haft en fullspäckad och stressig onsdag som avslutats med hoppträning hos Stall Höglund på kvällen! Jag var hemma strax före 18 och då var det bara att slänga på sig ridkläderna och åka iväg, det tog ju lite extra tid p.g.a all snö som var tvungen att komma just idag också... Kvällens träning gick ut på att vända och få hästarna runda för innerskänkeln. Började med lite travbommar med avsaktnigar till skritt emellan och därefter två galoppbommar med 6 galoppsprång emellan. Hoppade därefter lite olika linjer som sattes ihop till en bana med mycket svängar. Hoppade några hinder lite större med lång anridning på slutet. Chili är så duktig och okomplicerad i hoppningen! Jag är jättenöjd! Nu ska jag hoppa in i duschen och gå och lägga mig, är grymt trött efter den här långa dagen, skönt att jag slutar tidigt imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar