söndag 2 januari 2011

Söndagsfix+ stallet

Dagen började med att sova ut ordentligt för att sen äta frukost och ta en dusch. Därefter var jag tvungen att skotta fram min bil som blivit inplogad av plogbilen samt igensnöad, tog sin lilla tid så jag är ganska mättad på snö nu... När bilen återfått sitt vanliga jag igen så lastade jag och Jonte bilen med skräppåsar, tidningar+flaskor som blivit samlat på hög och åkte iväg till Willys och kastade det samt pantade flaskor för en trevlig summa :) Därefter åkte vi vidare till Gränby centrum och mötte upp Emil och Elinore och tog en fika på Fågelsången tillsammans, väldigt trevligt! Hämtade upp mamma hos mormor påvägen hem och åkte vidare till stallet! Blev ett lösgörande pass med graman c:a 40 min i ridhuset idag och Chiliponken kändes fin. Känner mig nöjd efter att ha handlat och donat idag så nu ska här lagas korvstroganoff med ris. Har lite smått ångest för att det är jobbdags imorgon igen, hade varit skönt att vara ledig några dagar till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar